Me and R5

Me and R5

niedziela, 20 października 2013

25,10,2013
- Hej, hej - nagle usłyszałam r5 pod moim oknem.
- Siemka, już tam do was schodzę.
- Co tam, moja słodka?- chyba nie muszę pisać, że powiedział to Ratliff.
- Hahah, ty to zawsze umiesz mnie rozbawić. Dzięki, bo ten dzień zapowiadał się nudno i szaro.
- Do usług!
- Ej, przyjdziesz dzisiaj po szkole do nas?- zapytała Rydel.
- No pewnie, że tak!- nigdy nie mówię nie.
- Super! 
- Już czuję, że to będzie super dzień!
Na chemii
Mam załamkę! Dostałam właśnie 2 z kartkówki... Nie mam pojęcia jak! Przecież się uczyłam, Owszem wiedziałam, że niezbyt mi poszło, ale że aż tak źle! I co ja mam zrobić? Moja mama się wkurzy. Ciekawe, czy już wie.. Jak pani już wpisała ocenę na dziennik elektroniczny, mam jednym słowem przerąbane. Czemu mnie to musiało spotkać. Wiem, że przecież każdemu może się zdarzyć, ale mogło to się stać w połowie roku szkolnego, a nie na początku.A myślała, że to będzie świetny dzień. Myliłam się.
Wracając ze szkoły
- Co się stało. Rano jeszcze byłaś taka zadowolona?-zapytał się Riker.
- Właśnie, zauważyłem, że coś smutasz- zaniepokoił się Ross.
- Jak wam powiem, pomyślicie sobie, że się za bardzo przejmuję.
- Obiecujemy, że nie. Powiedz nam-nalegał Rocky.
- No,ok...Wiem, że to głupie, ale... No w każdym razie dostałam 2 z chemii.
- Asia...Nie martw się, każdy ma jakąś złą ocenę, ty tez możesz.
- Wiem, ale nie na początku roku. To pierwsza ocena z chemii i już zła!
- Luz! Nic się takiego nie stało - próbował pocieszać mnie Ratliff.
- Ja przeżyję, ale rodzice nie.
- Nie są tacy! Zrozumieją- powiedziała Rydel.
- Oby.
Nagle ktoś zawołał:
- R5!!!! I dziewczyna Rossa! O jej, nie wierzę, ze was spotkałam. A ty Asia, masz wielkie szczęście, że chodzisz z Rossem.
- Chwila,  z kąt ty mnie znasz?
- Jak to? Jesteście z Rossem, na pierwszej stronie naszej najpopularniejszej gazety regionalnej.
- Co??? Ale jak?
- Tu masz tę gazetę. Artykuł: Ross i Asia : Nowa para naszego miasteczka!
- O!! Co?? Ale..jak paparazzi się o tym dowiedzieli?
- Wiesz, często chodzimy razem - powiedział Ross.
- Ross, to nie pora na żarty!
- Powiedz mi, co jest w tym złego?
- Nie mówiłam ci tego, ale moja mama tak jakby nie akceptuje chłopaków w tym wieku.
- To..tak, mały problem jest.
- Sorka, nie mogę do was iść. Muszę chować gdzieś mamy gazetę!
I pobiegłam, by tylko jak najszybciej ukryć artykuł.
W domu
Nie wiem do końca, czy udało mi się. Schowałam w prawdzie gazetę, ale mama wróciła dzisiaj wcześniej z pracy i boję się, że już to widziała, ale nic narazie nie chce mi mówić.
Nie dość, że dostałam złą ocenę, jeszcze to! Naprawdę myślałam, że dzisiaj będę miała cudowny, wspaniały dzień z R5, a tu pech. Jak znam życie mama teraz zakaże mi spotykać się z przyjaciółmi, bo powie, że muszę się uczyć! 
Nagle zadzwonił do mnie Ross.
- Hej, jak tam mama wie?
- Nie mam pojęcia, schowałam artykuł, ale mogła już go widzieć wcześniej.
- Wszystko będzie dobrze, najważniejsze, że mamy siebie i nic nam nie przeszkodzi!
- Kocham cię Ross. Nawet nie wiesz jak bardzo!
- Ja cię też. Nie przejmuj się teraz niczym i odpocznij sobie. Dobranoc!
- Pa pa!

Może Ross ma rację, może za dużo o tym wszystkim myślę. O! Dostałam sms od mojego najwspanialszego chłopaka. Hahah, wiedziałam, ze to będzie kolejna piosenka. Przynajmniej ona poprawi mi humor!

Zahipnotyzowałaś ich wszystkich
Powłócząc po nich na okrągło oczami, oh
Ustawiają się w kolejce ramię w ramię
Jak diamenty zauważają, że ciągle nimi przewracasz
I wszyscy głupcy mający diamentowe pierścienie
Czekają na ciebie (czekają na ciebie)
I nie mogę oszukać siebie, ale oboje wiemy, że to prawda

Bo wchodzisz do pokoju, dziewczyno wiesz, że to masz
Kochanie rozejrzyj się, masz tyle opcji
Co ja mam zrobić? Co ja mam zrobić?
Wyglądasz jak królowa, spacerująca po pałacu
Upadam na kolana, kochanie tracę równowagę
Co ja mam zrobić?
By być ostatnim wyborem?
Oh oh oh, yeah uh

Twoje usta sprawiają, że zastanawiam się dlaczego
Jestem zaplątany w kulawe teksty na podryw, oh
Coś zaczyna się dziać (coś zaczyna się dziać)
Masz moje serce osadzone w roller coasterze
Gonię cię wokół, masz również swoją smycz na mnie
I nie mogę oszukać siebie, ale oboje wiemy, że to prawda

Bo wchodzisz do pokoju, dziewczyno wiesz, że to masz
Kochanie rozejrzyj się, masz tyle opcji
Co ja mam zrobić? Co ja mam zrobić?
Wyglądasz jak królowa, spacerująca po pałacu
Upadam na kolana, kochanie tracę równowagę
Co ja mam zrobić?
Oh oh oh, yeah uh

Zobaczysz, polecę z tobą do Paryża
Nawet nauczę się języka
Masz bardzo piękne oczy
Oooh, tak piękne
Wspinać się na wieżę Eiffla
Dotknąć księżyca i nazwać go naszym, yeah
Bo on nigdy nie będzie świecił tak jasno, jak ty

Kiedy weszłaś do pokoju
Nigdy nie miałem szansy
Powiedz mi, co ja mam zrobić? Co zrobić?

Bo wchodzisz do pokoju, dziewczyno wiesz, że to masz
Kochanie rozejrzyj się, masz tyle opcji
Co ja mam zrobić? Co ja mam zrobić?
Wyglądasz jak królowa, spacerująca po pałacu
Upadam na kolana, kochanie tracę równowagę
Co ja mam zrobić?
By być ostatnim wyborem?
Ooooh.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz