Me and R5

Me and R5

piątek, 11 października 2013

20,10,2013
I nadal tkwię w tym kłamstwie. Już byłam tak blisko powiedzenia mamie, ale musiała wszystko zepsuć. Dlaczego ja mam takiego pecha? Ale nieważne. Kiedyś się na pewno dowie. Narazie będzie to moja słodka tajemnica.
Dzisiaj wieczorem odbywa się koncert R5, oczywiście jestem zaproszona. Jakżeby inaczej. Hahah. Kocham ich piosenki, są takie prawdziwe i opowiadają o życiowych sprawach. Na szczęście moja mama pozwoliła mi iść, wahała się, jak to zawsze ona, ale w końcu powiedziała, że skoro mi tak zależy mogę pójść. Lecz przed koncertem czeka mnie jeszcze szkoła. Zaraz przyjdzie Rydel z chłopakami i pojedziemy z ich tatą.
- Cześć!- nagle usłyszałam coś za oknem.
Byłam pewna, że to R5, ale okazało się, że to mój kolega z klasy Matty.
- Hej! A co ty tu robisz?- zawołałam z balkonu.
- Pójdziesz ze mną do szkoły?
- A co cie nagle naszło, żeby ze mną iść?
- A tak o, nie mogę?
- Nie no, pewnie. Przepraszam, zaraz tam do ciebie zejdę!
Dobra, nie zbyt rozumiem...Dlaczego tu przyszedł? Przecież my nawet się tak dobrze nie znamy. Nie rozmawiamy często, nie spędzamy razem czasu. A tu nagle pojawia się pod moim domem. Podejrzane...
- Wybacz, że tak bez zapowiedzi, czy coś, ale przechodziłem to wiesz..
- Jasne, tylko, że jest mały problem. Umówiłam się już z Rydel i chłopakami.
- Aha, to szkoda. No nic, może innym razem. Pa!
- Hej...
W klasie
Cały czas myślę o porannym spotkaniu z Mattym. Niby nic takiego, a jednak. Nawet Rydel się mnie wypytywała o niego. Co u mnie robił i takie tam. Nie mówiąc już o Rossie, ten to dopiero poczuł się zazdrosny. Haha, teraz wie jak to jest. Jejku!! Ja chcę już koncert! Jestem mega podekscytowana. Tak właściwie mam R5 na co dzień, ale i tak nie mogę się doczekać.
Dom
Przygotowania trwają. Dostałam ostatnio od chłopaków bluzkę z ich logiem oraz super naszyjnik. Teraz widać, że jestem ich wielką fanką. Ale nie gadżety tworzą człowieka fanem, ale jego miłość do danego zespołu. Tak jest i ze mną. Oczywiście, fajnie jest mieć rzeczy ze swoim ulubionym zespołem, ale ważniejszy jest ten szacunek i uwielbienie, jakim obdarowujemy idoli.
A co do sprawy z Mattem, to...napisał mi dzisiaj z 5 sms. To staje się dziwne. Zakochał się, czy co? Ale on przecież wie, że mam chłopaka. Jednego jestem pewna, Ross nie pozwoli na to. Jest bardzo ze mną zżyty. Nie przeżył by rozstania ze mną. Tak sądzę...
Koncert

Jest świetnie! Nie wiedziałam, że przyjdzie tak dużo osób. Cieszę się, że R5 staje się coraz bardziej popularne. Zależy mi na ich szczęściu. Niestety stoję w prawie, że ostatnim rzędzie. Myślałam, że będzie mniej ludzi, a jednak. No nic, przecież spotykam się z nimi codziennie. Muszę tez dać możliwość zobaczenia ich innym fanom.
Tak! Śpiewają "LOUD"! To moja ulubiona piosenka. I właśnie widzę, że Ross już to wiedział. Właśnie zobaczyłam, że jeden z reflektorów jest skierowany centralnie na mnie, a przede mną tworzy się pusta ścieżka, która prowadzi do..sceny i Rossa, który dla mnie śpiewa. Ahhh .. ten to wiek jak wzruszyć kobietę!

Szukam tej jednej dziś wieczorem
Ale cię nie widzę
Bo te wszystkie światła mnie oślepiły, ooh
I nigdy tego nie zrozumiem
Potrzebuję przełomu
Dlaczego tak trudno cię znaleźć? Ooh

Szukałem w każdym mieście
Nigdy się nie poddając
Zanim znalazłem mojego anioła
Nieoszlifowany diament
Czekając na sygnał
Kochanie podkręć to dzisiejszego wieczoru

Dalej, bądźmy głośno, głośno
Wyrzućmy to z siebie
Wykrzyczmy to z dachów
Dalej, bądźmy głośno
Zanim nas zamkną
Dalej, bądźmy głośno, głośno
Wyrzućmy to z siebie
Pokaż mi wszystko co masz
Dalej, bądźmy głośno, głośno
Potrzebuję cię teraz
Kochanie, pozwól mi to usłyszeć, głośno

Na Na Na Na Na Naa
Na Na Na Na Na Naa
Na Na Na Na Na Naa

Szukając światła do zaświecenia,
Rozpalić ogień
Dziewczyno będę pierwszy w kolejce, ooh
I kochanie, kiedy nasze gwiazdy się zrównają
Nie możemy dostać się wyżej
Musisz tylko dać mi znak

Dalej, bądźmy głośno, głośno
Wyrzućmy to z siebie
Wykrzyczmy to z dachów
Dalej, bądźmy głośno
Zanim nas zamkną
Dalej, bądźmy głośno głośno
Wyrzućmy to z siebie
Pokaż mi wszystko co masz
Dalej, bądźmy głośno, głośno
Potrzebuję cię teraz
Kochanie, pozwól mi to usłyszeć, głośno

Na Na Na Na Na Naa
Na Na Na Na Na Naa
Na Na Na Na Na Naa

Dalej, bądźmy głośno, głośno
Wyrzućmy to z siebie
Wykrzyczmy to z dachów
Dalej, bądźmy głośno
Zanim nas zamkną
Dalej, bądźmy głośno, głośno
Wyrzućmy to z siebie
Pokaż mi wszystko co masz
Dalej, bądźmy głośno, głośno
Potrzebuję cię teraz
Kochanie, pozwól mi to usłyszeć, głośno

Na Na Na Na Na Naa
Na Na Na Na Na Naa
Na Na Na Na Na Naa

Kochanie, pozwól mi to usłyszeć, głośno

Na Na Na Na Na Naa
Na Na Na Na Na Naa
Na Na Na Na Na Naa

Kochanie, pozwól mi to usłyszeć, głośno

Na Na Na Na Na Naa
Na Na Na Na Na Naa

Szukałem tej jedynej dziś wieczorem...



3 komentarze: