Me and R5

Me and R5

sobota, 18 stycznia 2014

To nie rozdział do bloga! :D
Chcę bardzo podziękować Kindze Janik, która nominowała mnie do Liebster blog. Jesteś wspaniała ;) <3
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od Kingi:
1.Czy masz jakieś zwierzątko, jeśli tak to jakie?
Niestety nie mam. Miałam chomika, ale zdechł...
Ale zawsze lubię jeździć do mojej cioci, która ma kota i spędzać z nim czas ;)
2.Wolisz pepsi czy cole?
Chyba colę, bo kiedyś zobaczyłam, że moja idolka ją woli i już tak zostało XD
3.Jak masz na drugie imię?
Maria
4.Czym się interesujesz?
Taniec!! R5!! Pisanie książek!!
5.Jaki masz numer w dzienniku?
29
6.Co przeważnie robisz w weekandy?
Uczę się -.- albo wychodzę gdzieś ze znajomymi. Zwykle też myślę nad następnymi rozdziałami do książki ^^
7. Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
Francuski i angielski ^^
8. Masz rodzeństwo, jeśli tak to starsze czy młodsze?
Nie, jestem jedynaczką.
9.Co lubisz bardziej pisać czy czytać?
Hmm...trudne, ale chyba jednak pisać :D
10. Jakie jest twoje motto życiowe?
"Podążaj za marzeniami i sięgaj gwiazd"
11. Jakie kraje miałaś okazję odwiedzić?
Francja, Niemcy, Słowacja, Czechy

A teraz moje nominacje : Julia Hejnar ,     Dorota Pelc, ~Cat  Emilia Świątek  
Ally Lynch   CrzyStpdLuv    Weronika   Amelia   Vicky    Paula  Emilka

Pytania dla Was:
1. Kto jest Twoim idolem?
2. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
3. Co robisz w wolnym czasie?
4. Od jak dawna piszesz bloga?
5. Często się poddajesz?
6. Co skusiło Cię do założenia bloga?
7. Czego najbardziej lubisz słuchać?
8. Grasz na jakimś instrumencie?
9. Lubisz się śmiać?
10. Jakie są Twoje ulubione słodycze?
11. Czyj styl najbardziej Ci się podoba?











 

3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został nominowany do Liebster Award! Zajrzyj i dowiedz się więcej - http://r5-and-raura-time-to-love.blogspot.com/2014/01/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń