Me and R5

Me and R5

niedziela, 19 stycznia 2014

Pytania od Reni:
1. Dlaczego założyłaś/eś swojego bloga?

Założyłam bloga, ponieważ pewnego dnia, nagle wpadłam na historię związaną z R5. Chciałam ją gdzieś opisać, więc postanowiłam, że zrobię to w formie opowiadań na blogu.
2. Ulubiony kolor?
Fioletowy, różowy, czarny.
3. Ulubiona Piosenka?
Szczerze to wszystkie R5, ale jeśli muszę wybrać to....chyba LOUD, ale kocham je wszystkie <3
4. Rusza Cię opinia innych?
Czasami tak..
5. Twoje hobby?
Taniec, R5, pisanie opowiadań, słuchanie muzyki.
6. Co motywuję Cię do pisania?
Kiedy słyszę piosenki R5, od razu wiem, co ma przydarzyć się dalej na moim blogu.
7. Czy wzorujesz się na kimś ?
W sumie to na R5. Chcę być tak jak oni ^^
8. Opisz siebie w 3 słowach?
Szalona, ale czasem nieśmiała, przyjacielska.
9. Co jest w życiu dla Ciebie najważniejsze ?
Moja rodzina, moi przyjaciele
.
.
.
R5! :D
10. Ulubiony aktor/aktorka?
Sandra Bulloch
11. Czy jesteś szczęśliwa? Hmm...chyba tak....:)
Pytania od ~Cat
1. Co zmotywowało Cię do pisania?
Założyłam bloga, ponieważ pewnego dnia, nagle wpadłam na historię związaną z R5. Chciałam ją gdzieś opisać, więc postanowiłam, że zrobię to w formie opowiadań na blogu.
2. Wolisz filmy czy książki?
Lubię bardzo oglądać filmy, ale kiedy czytam książki, mogę sobie wyobrażać moją wersję i to jest świetne.
3. Ulubiony serial?
"Austin i Ally" , "Rodzinka.pl"
4. Jak najczęściej spędzasz wolne dni?
Zwykle spędzam czas z przyjaciółmi.
5. Jaki kraj najbardziej chciałabyś/chciałbyś zwiedzić?
USA, Rzym, Tunezję ^^
6. Ulubiony kolor?
Fioletowy, różowy, czarny.
7. Kto jest dla Ciebie ważniejszy; przyjaciele czy rodzina?
Przyjaciele są dla mnie jak rodzina, więc na jedno wychodzi :)
8. Jakie rodzaje filmów lubisz najbardziej?
Komedie! :D
9. Ile zwykle zajmuje Ci napisanie rozdziału?
Jeśli mam w głowie pomysł to około 30 min, jeżeli jednak wcześniej nie myślałam o nim jakieś 40 min. No i zależy też jak długi piszę.
10. Ulubiona piosenka?
Szczerze to wszystkie R5, ale jeśli muszę wybrać to....chyba LOUD, ale kocham je wszystkie <3
11. Grasz na jakimś instrumencie? Na jakim?
Uczę się na gitarze i trochę na pianinie.

Dzięki za nominacje! <3









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz