Me and R5

Me and R5

poniedziałek, 11 listopada 2013

16,11,2013
Minęło już parę dni od czasu, kiedy Austin się wprowadził. Powiem, że już zdążyliśmy się zaprzyjaźnić. Połączyła nas muzyka. Tylko jedno mnie cały czas dziwi. Ma już 18 lat..więc nie powinien już sam o siebie dbać. Czy to nie jest tak, że po skończeniu 18, ludzie z domu dziecka już rozpoczynają własne życie? No nie wiem, ale jak widać moja mama lubi obiegać od normy. W sumie, to chyba się cieszę, że jest tutaj. Naprawdę już się tak nie nudzę jak kiedyś. Przez ten tydzień wymyśliliśmy naszą wspólną piosenkę, nawet muzyka do niej jest prawie skończona. Jest też bardzo zabawny, więc zawsze będzie mógł mnie pocieszyć. Owszem, byłam zła na moją mamę, ale teraz jej za to dziękuję. 
Po obiedzie
- Ej, a może się gdzieś przejdziemy? - zapytał mnie Austin.
- No dobrze, świeże powietrze dobrze na zrobi.
- Wezmę tylko bluzę i idziemy siostra.
- I widzisz, mówiłam, że to będzie dobry pomysł - powiedziała mama.
- No tak...Austin jest naprawdę w porządku - odpowiedziałam.
- No to się cieszę. I przepraszam, że nie uzgodniliśmy tego z tobą.
- Już ok, nie mam się na co gniewać.

Hahah, nie wierzę. Mama mnie za coś przeprosiła! Może niedługo pozwoli mi być z Rossem...chociaż i tak bym nie mogła, bo mój ukochany już znalazł sobie dziewczynę.
Na spacerze

Chodziliśmy tak i chodziliśmy. Stwierdziłam, że naprawdę wiele nas łączy. Nie spodziewałam się jednak jednego.Kiedy spacerowaliśmy, spotkaliśmy Rydel. Już jej mówiłam o moim "nowym" bracie, ale jeszcze go nie widziała. 
- Cześć, to ty jesteś Austin?- powiedziała bardzo dziwnym głosem.
- Tak to ja, a ty pewnie jesteś Rydel. Z opowieści Asi, słyszałem wiele interesujących rzeczy o tobie.
- O..Asia, mówiłaś mu o mnie?
- Jesteś moją najlepszą przyjaciółką, musiałam mu opowiedzieć o tobie, nie?
- Dzięki - powiedziała pełna entuzjazmu.

Nie musieli nic mówić. Zauważyłam to od razu. Moja przyjaciółka właśnie zakochała się w moim przyrodnim bracie. No proszę mamy kolejną, "idealną" sytuację. Najpierw ja zakochuję się z bracie Rydel, a teraz ona w moim. Ja naprawdę nie chcę już kłótni między nami!
- Widzę, że polubiliście się. Zostawię więc was, a ja pójdę do domu.
- Pa, pa - powiedzieli oboje.

"Pa,pa"? Spodziewałam się czegoś w stylu " Ale nie idź" albo "Nie możemy cię tak zostawić". I właśnie w tej chwili zdałam sobie sprawę, że ostatnio wszyscy moi przyjaciele otoczeni są miłością, tylko ja nie. I już 2 przypadki są dzięki mnie. Może zostanę swatką..

Wherever we go, yeah
It's crazy, stupid love

I never cared 'bout my stupid hair
Before you came into my life, babe
I would have never seen that my eyes were green
Till I laid them right on you, babe

Won't you come and stay a while?
Electrified, you blow my mind
In every single way

Oh...
Wherever we go, yeah
It's crazy, stupid love
I'm losing all control
Oh oh
Whatever it takes, baby
It's crazy, stupid love
I'm feeling through your bones
Oh oh

Got that
Crazy (crazy)
Stupid (stupid)
Love (love)

People say that chicks will make
You do a crazy thing or two
But I don't care what people say
Cuz you, ha, you!

Make me feel like I can fly
Electrified, you blow my mind
In every single way

Oh...
Wherever we go, yeah
It's crazy, stupid love
I'm losing all control
Oh oh
Whatever it takes, baby
It's crazy, stupid love
I'm feeling through your bones
Oh oh

Got that
Crazy (crazy)
Stupid (stupid)
Love (love)

Got that
Crazy (crazy)
Stupid (stupid)
Love (love)

I've seen the way you've been shining lately
Put your hands and let's party, baby
You just hear the truth, it makes me
Say woah

I've seen the way you've been shining lately
Put your hands and let's party, baby
You just hear the truth, it makes me
Say woah

Oh...
Wherever we go, yeah
It's crazy, stupid love
I'm losing all control
Oh oh
Whatever it takes, baby
It's crazy, stupid love
I'm feeling through your bones
Oh oh

Got that
Crazy (crazy)
Stupid (stupid)
Love (love)

Wherever we go

Crazy (crazy)
Stupid (stupid)
Love (love)

Wherever we go

Crazy (crazy)
Stupid (stupid)
Love (love)

Wherever we go

Crazy (crazy)
Stupid (stupid)
Love (love)

Wherever

Crazy (crazy)
Stupid (stupid)
Love (love)

Yeah, oh oh

Crazy (crazy)
Stupid (stupid)
Love (love)

Wherever we go


Szłam tak ulicą i znowu widziałam tylko kochające się osoby. Zwracałam tylko na nie uwagę. Czułam jakby było ich miliony, a ja jedyna idę sama. Otaczali mnie z każdej strony... Ja chyba wariuję.





1 komentarz:

  1. Blog bardzo ciekawy :))
    Jestem ciekawa jak to dalej pociągniesz xP
    Mam taką małą radę. Usuń weryfikację obrazkową bo to jest trochę denerwujące ;P

    Zajrzysz i powiesz co myślisz?
    http://good-luck-rydel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń