Me and R5

Me and R5

piątek, 28 marca 2014

Ciąg dalszy
- Ross, rozumiem, że bardzo lubisz moją córkę, ale spieszymy się, więc Asiu pożegnaj się i jedziemy dalej - powiedziała mama.
- Kiedyś się przyzwyczai, zobaczysz - mówiąc, poklepał mnie po ramieniu Ratliff.
- Oby, na razie muszę jednak już wsiadać do auta. Kocham was, do zobaczenia!
- My ciebie też - odpowiedzieli chórem.
Nowy dom
Wow! Ten dom jest nieziemski!!!! Nie dość, że jest tu tak cicho i przyjemnie, to do tego mamy piękny ogród z basenem! Czy można pragnąć czegoś więcej? W sumie to tak...R5. Mogę nie mieć tych wszystkich luksusów, do szczęścia wystarczy mi tylko te 5 osób. 
- I jak podoba wam się nowy dom?
- Jest cudowny, ale lepszy byłby, gdyby znajdował się w naszym starszym mieście.
- Jakoś się zadomowisz - powiedział tata- a teraz idźcie zobaczyć swoje nowe pokoje!
Pobiegłam jak najszybciej mogłam. W środku było równie pięknie jak na zewnątrz. Mieliśmy dużą, białą kuchnię, 2 łazienki, jedną na górze, drugą na dole, wielki salon ze ślicznym, puchatym dywanem i 42 calowym telewizorem, jadalnię i 4 pokoje. Zastanawiam się po co nam 4, ale nie ważne. Mam nadzieję, że rodzice nic nie planują. W końcu dotarłam do swojego pokoju. Kiedy tam weszłam nie wierzyłam własnym oczom. Po lewej stronie wszytko było związane z tańcem!, Francją i ogólnie USA. A to dlatego, że kocham te państwa. Zdziwiłam się tylko, że znalazłam tam elementy związane z tańcem, a przecież rodzice tego nie popierają. Jednak nikt nie spodziewał się tego, co ujrzę na prawej ścianie. Cała była w zdjęciach, plakatach itp. z R5! To niemożliwe! Czyżby moi rodzice zaakceptowali moje pasje? To się nie dzieje! Oprócz tych wszystkich ozdób miałam śliczne meble, o których od dawna mówiłam, że chciałabym je mieć. A co jest najlepsze? Mam swoją własną garderobę! Zawsze o tym marzyłam! Dobra, chyba za dużo emocji jak na jeden dzień. Zadzwonię do Rydel i opowiem jej wszystko! Niedługo na pewno ją zaproszę, ona musi to zobaczyć!
17,03,2014
Dzisiaj pierwszy dzień w nowej szkole. Trochę się boję...Nie wiem, kogo tam spotkam, a zresztą niezbyt lubię nowe znajomości. 
- Hej, nie wierzę to naprawdę ty! - nagle ktoś mnie zaczepił.
- Yyy...siema, ja, czyli kto?
- No hello, ty jesteś Asia, nie? Tancerka R5?
Raczej była tancerka...
- Ha! No yy tak to ja, ale co się stało?
- Nie nic, po prostu jestem twoją wielką fanką!
- Ty moją? Serio?
- No jasne! Wiesz ile mam plakatów z tobą na ścianie?
- Hahha, chyba bałabym się mieć plakaty ze mną, no, ale jak kto lubi. 
- Podpiszesz mi się na tym?- podsunęła mi moje zdjęcie.
- No pewnie..
- A zrobisz sobie ze mną zdjęcie?
- Yyy tak, tak, pewnie.
To było troszkę dziwne. Od razu na wejściu, wita mnie moja fanka...Hhahha, ja mam fanów? W ogóle, od kiedy są plakaty ze mną? To dopiero jest nienormalne. Ja rozumiem takie R5 albo inne gwiazdy, ale ja? Bez przesady.
O! Dostałam sms od Rossa:
"Mam nadzieję, że jakoś się przyzwyczajasz powoli do nowego miejsca. Wiec, że bardzo za tobą tęsknię i brakuje mi cię coraz bardziej. Niedługo przyjadę, więc się zobaczymy! Już odliczam dni!
A tę piosenkę napisała Rydel i Ratliff. Jest świetna, nie sądzisz? Hahah, a jeszcze lepiej ją wykonują razem. Ich głosy serio fajnie się dopełniają! Na razie możesz przeczytać tylko fragmet, ale może kiedyś ci ją zaśpiewają!
Wszyscy moi przyjaciele są różnymi ludźmi
Niespokojni jak ocean w czasie burzy
Kiedy wychodzimy, tak, jesteśmy elektryczni
Krąży po naszym ciele dopóki jesteśmy jednością

I po co psuć jakąś dobrą rzecz, kochanie?
To jest ryzyko by się zakochać
Więc, kiedy patrzysz się na mnie
Spójrz na mnie uważnie
Ponieważ to jest problem, tak to jest problemem

Powiedziałem ooh, ooh
Masz mnie w nastroju, nastroju
Jestem przestraszony
Ale jeśli moje serce będzie złamane zanim skończy się noc
Powiedziałem ooh, ooh jesteśmy w niebezpieczeństwie
Spanie z przyjaciółką, spanie z przyjaciółką

Całuję! ~Ross
Mi też go brakuje! Ostatnio w ogóle nie śpię, tylko oglądam nasze stare filmiki. Niestety związku z tym, mam wielkie wory pod oczami, których żadnym korektorem nie da się zamaskować. No nic, idę do klasy. Już po prostu nie mogę się doczekać słów: Oto wasza nowa koleżanka, mam nadzieję, że ją polubicie" Ta...
Wait!! Co, co, co to ma być?? Tamto coś wygląda na Matty'ego! Ale on jest w poprawczaku...chyba...znaczy powinien być! Co mógłby tu robić? Zaczynam teraz naprawdę się niepokoić!

5 komentarzy:

  1. OMG! Wspaniały rozdział! Nie mogę się doczekać nexta! Ja nwm jak ty to robisz, że tak świetnie piszesz :3 Piszajjjjjjjj next! Szybko! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję ci bardzo <3 Mam nadzieję, że będę miała teraz trochę więcej czasu na pisanie nowych rozdziałów :)

      Usuń
  2. Rozdział nieziemski. Jak to robisz, że piszesz tak rewelacyjnie...doskonale ? Powiedz jak. Mam nadzieję, że next będzie niedługo ;D
    Pozdrawiam i życzę weny
    ~Julka~

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń