Me and R5

Me and R5

środa, 6 sierpnia 2014

Dzięki za nominację do LBA!!
Nominowały mnie: Kami, Natalia Karaszkiewicz i Rebeccka Black <3
Odpowiedzi do pytań Kami:
1.Gwiazda z którą masz najwięcej wspólnego?
~Ross Lynch
2.Ulubiona piosenka?
~Wszystkie R5.
3.Opisz siebie
~Lekko szurnięta nastolatka :D
4.Masz jakieś zwierzątko. Jeśli tak, to jakie?
~Nie.
5.Masz rodzeństwo?
~Nie.
6.Jakie masz plany na przyszłość?
~Zostać tancerką, może pisarką.
7.Twoje marzenie?
~Wyjechać do Stanów i tam jeszcze raz spotkać R5 oraz spędzić z nimi duuuużo czasu ^^
8.Ulubiony zespół?
~R5
9.Twoje hobby?
~Taniec, pisanie, czytanie książek, słuchanie muzyki, R5 :)
10.Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
~Zaczęłam pisać już jako mała dziewczynka, bo nagle naszła mnie myśl, że to byłby fajny pomysł.
11.Co masz w tej chwili na sobie?
~Szczerze to piżamę...

Pytania od Natalii:
1. Jak się zaczęła twoja przygoda z pisaniem bloga?
~Zaczęłam pisać już jako mała dziewczynka, bo nagle naszła mnie myśl, że to byłby fajny pomysł.
2. Jaki jest twój ulubiony blog?
~Mam ich za dużo, by wymienić jeden.
3. Jaki jest twój ulubiony zespół?
~R5.
4. Masz rodzeństwo?
~Nie.
5. Od jak dawna prowadzisz bloga?
~Tego od 7 miesięcy.
6. Ulubiona piosenka?
~Wszystkie R5.
7. Ulubiony serial?
~Austin&Ally, Rodzinka.pl
8. Jakie jest twoje marzenia?
~Wyjechać do Stanów i tam jeszcze raz spotkać R5 oraz spędzić z nimi duuuużo czasu ^^
9. Kim być chciał/a zostać w przyszłości?
~Tancerką, pisarką.
10. Cieszysz się, że cię nominowałam?
~No i to jak <3
11. Ulubiony aktor?
~Jim Carrey i Ross Lynch.

Pytania od  Rebeki:
1. Z czego czerpiesz inspiracje?
~Z R5.
2. Czy czytasz bloga, który Cię nominował?
~Tak.
3. Ulubiony boysband?
~Nie mam.
4. Ulubiona piosenka?
~Wszystkie R5.
5. Jaki kraj najbardziej chciałabyś zwiedzić?
~USA.
6. Trzy słowa, które kojarzą Ci się z R5?
~Miłość
~Szaleństwo
~Uśmiech na twarzy.
7. Za co najbardziej cenisz R5?
~Że nie próbują zrobić z siebie super słodziutkich gwiazdeczek i są sobą. Oraz za to, że zawsze potrafią poprawić mi humor.
8. Twój autorytet to...
~Chyba R5.
9. Jaki jest Twój styl?
~Nie mam jednolitego stylu, lubię go zmieniać.
10. Jaki jest Twój typ chłopaka?
~Po prostu: Ross Lynch
11. Jeśli mogłabyś teraz kogoś przytulić, kto by to był?
~Całe R5.
 Moje nominacje:
 1.https://plus.google.com/114477014520029927851/posts
 2.https://plus.google.com/107754804822667133621/posts
 3.https://plus.google.com/100261102348636007746/posts
 4.https://plus.google.com/100261102348636007746/posts/3kfyYMwifG2
5.http://www.panimilia.blogspot.com/
 
MOJE PYTANIA:
1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
2. 2 słowa, które kojarzą ci się z muzyką.
3. Co skłoniło cię do założenia bloga?
4. Jaki jest twój ulubiony napój?
5. O czym teraz myślisz?
6. Wolisz życie w internecie, czy w realu?
7. Jaki jest twój ulubiony youtuber/ka?
8. Masz zwierzę?
9. Co myślisz o moim blogu?
10. Jaki imię ci się najbardziej podoba(może być zagraniczne)?
11. Lubisz jeść? XD
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz